Bursa Büyükşehir Belediyesi ile Bursa Kent Konseyi Türk Sanat Müziği Çalışma Grubu iş birliğinde düzenlenen ‘Sezon Sonu Yaza Merhaba Konseri’, Bursalıların yoğun katılımıyla gerçekleştirildi.Tayyare Kültür Merkezi’nde iki bölüm halinde düzenlenen konserde, Şef Oğuz İmrak yönetimindeki koro ve solo sanatçılar Türk sanat müziğinin seçkin eserlerini seslendirdi.Dinleyicilerin zaman zaman eşlik ettiği eserler, salonda duygu dolu anlar yaşattı. Program boyunca sahne alan sanatçılar, performanslarının ardından uzun süre alkışlandı.Konserin sonunda AK Parti İl Başkan Yardımcısı Fatma Şahin, Şef Oğuz İmrak’a çiçek ve plaket takdim etti. Şahin, konserin hazırlanmasında emeği bulunanlara teşekkür etti.
Bursa
Yayınlanma: 24 Haziran 2026 - 10:22
Türk sanat müziğiyle yaza merhaba
Bursa Kent Konseyi Türk Sanat Müziği Çalışma Grubu tarafından düzenlenen ‘Sezon Sonu Yaza Merhaba Konseri’, Tayyare Kültür Merkezi’nde sanatseverlerle buluştu.
Bursa
24 Haziran 2026 - 10:22














