TFF Kulüp Lisans Kurulu, 22 Haziran 2026 tarihli toplantısında 2026-2027 Sezonu Süper Lig takım harcama limitlerini belirledi.Açıklanan rakamlara göre en yüksek limite 9 milyar 6 milyon 596 bin 835 TL ile son 4 sezonun şampiyonu Galatasaray sahip oldu.Sarı-kırmızılıları 6 milyar 330 milyon 32 bin 702 TL ile Fenerbahçe takip ederken, Beşiktaş'ın limiti 4 milyar 123 milyon 397 bin 974 TL olarak belirlendi.Trabzonspor'a ise 2 milyar 530 milyon 783 bin 285 TL harcama limiti tanındı.DİKKAT ÇEKEN FARK
Dört büyükler arasında dikkat çeken farkta Galatasaray, Fenerbahçe'nin yaklaşık 2,7 milyar TL; Beşiktaş'ın ise yaklaşık 4,9 milyar TL önünde yer aldı.TAKIMLARIN HARCAMA LİMİTLERİ
Galatasaray: 9.006.596.835 TLFenerbahçe: 6.330.032.702 TLBeşiktaş: 4.123.397.974 TLTrabzonspor: 2.530.783.285 TL
Dört büyükler arasında dikkat çeken farkta Galatasaray, Fenerbahçe'nin yaklaşık 2,7 milyar TL; Beşiktaş'ın ise yaklaşık 4,9 milyar TL önünde yer aldı.TAKIMLARIN HARCAMA LİMİTLERİ
Galatasaray: 9.006.596.835 TLFenerbahçe: 6.330.032.702 TLBeşiktaş: 4.123.397.974 TLTrabzonspor: 2.530.783.285 TL



















