ATV'nin 2019 yılından bu yana ekranlarda olan ve tarihî atmosferiyle milyonları ekrana bağlayan "Kuruluş Osman" dizisinde önemli bir gelişme yaşandı. Dizinin ilk bölümünden bu yana başrolü üstlenen Burak Özçivit, 7. sezon öncesi projeye resmen veda etti. Ayrılığın perde arkasında ise, son dönemde yaşanan ücret krizi olduğu öğrenildi.Burak Özçivit yeni sezon için yapımcı Bozdağ Film'den bölüm başı 4 milyon TL talep etti. Ancak bu rakam yapım cephesi tarafından yüksek bulundu ve kabul edilmedi. Taraflar arasında yapılan görüşmelerde uzlaşma sağlanamayınca, 6 sezon boyunca Osman Bey karakterine hayat veren Özçivit projeden ayrılma kararı aldı.SOSYAL MEDYADA DİKKAT ÇEKEN VEDA MESAJI
Günlerdir kulislerde konuşulan ayrılık iddiaları, Burak Özçivit'in bugün sosyal medya hesabından yaptığı açıklamayla doğrulandı. Instagram hikâyesinde, diziden bir sahne eşliğinde şu ifadeleri kullandı, "Vedalaşmak büyük bir erdemdir. 6 senelik tutkunun, emeğin üzerine algı yaratmaya çalışanlara, izleyicimize teşekkür ederek veda etmek istiyorum. Yeni hikayelerde görüşmek üzere."
Günlerdir kulislerde konuşulan ayrılık iddiaları, Burak Özçivit'in bugün sosyal medya hesabından yaptığı açıklamayla doğrulandı. Instagram hikâyesinde, diziden bir sahne eşliğinde şu ifadeleri kullandı, "Vedalaşmak büyük bir erdemdir. 6 senelik tutkunun, emeğin üzerine algı yaratmaya çalışanlara, izleyicimize teşekkür ederek veda etmek istiyorum. Yeni hikayelerde görüşmek üzere."



















