İnegöl Belediyesi Çevre Haftasını dolu dolu etkinliklerle kutlamaya devam ediyor. Her gün farklı bir etkinlikle özellikle çocuklarda bu anlamda bir bilinç oluşturmayı hedefleyen programlar kapsamında, bugün fidan dikme etkinliği gerçekleştirildi. Çavuşköy mevkiinde Orman İşletme Müdürlüğü ve Milli Eğitim Müdürlüğü iş birliğinde öğrencilerin de katılımıyla yapılan fidan dikimine; Belediye Başkanı Alper Taban, Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim Zengin, Kent Konseyi Başkanı Bülent Temelli, Orman İşletme Müdürlüğü temsilcileri ile Erka Geri Dönüşüm firması temsilcileri katıldı.
El birliği ile fidanların toprakla buluşturulmasının ardından konuşan İnegöl Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim Zengin, “Bugün burada İnegöl Belediyesi, Orman İşletme Müdürlüğü ve İlçe milli Eğitim Müdürlüğümüz ile birlikte Dünya Çevre Günü etkinlikleri çerçevesinde geleceğe nefes olmak amacıyla Boğazköy ve Hamzabey İlkokulu öğrencilerimizle beraber fidan dikme etkinliği yaptık. Aynı zamanda okullarımızda çevre bilincini geliştirme amacıyla çeşitli etkinlikler, bilinçlendirme çalışmaları yapılmakta. Derdimiz temiz bir dünya, temiz bir çevre, temiz bir toplum ortaya çıkarmak” dedi.
DERDİMİZ TEMİZ BİR DÜNYA, TEMZ BİR ÇEVRE, TEMİZ BİR TOPLUM ORTAYA ÇIKARMAK
El birliği ile fidanların toprakla buluşturulmasının ardından konuşan İnegöl Milli Eğitim Müdürü Halil İbrahim Zengin, “Bugün burada İnegöl Belediyesi, Orman İşletme Müdürlüğü ve İlçe milli Eğitim Müdürlüğümüz ile birlikte Dünya Çevre Günü etkinlikleri çerçevesinde geleceğe nefes olmak amacıyla Boğazköy ve Hamzabey İlkokulu öğrencilerimizle beraber fidan dikme etkinliği yaptık. Aynı zamanda okullarımızda çevre bilincini geliştirme amacıyla çeşitli etkinlikler, bilinçlendirme çalışmaları yapılmakta. Derdimiz temiz bir dünya, temiz bir çevre, temiz bir toplum ortaya çıkarmak” dedi.













