Bursa Büyükşehir Belediyesi tarafından Hemşireler Günü çerçevesinde düzenlenen programla sağlık çalışanlarına moral ve destek ziyaretleri yapıldı. Bursa Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Şahin Biba, Bursa Şehir Hastanesi’nde görev yapan hemşirelerle bir araya gelerek sohbet etti. Başhekim Doç. Dr. Salih Metin'in de eşlik ettiği ziyarette, sağlık çalışanlarına gayretlerinden dolayı teşekkür ederek çiçek takdim eden Başkan Vekili Biba, hemşirelerin toplum sağlığı açısından üstlendikleri önemli göreve dikkat çekti.
Bursa
Yayınlanma: 12 Mayıs 2026 - 14:09
Güncelleme: 12 Mayıs 2026 - 14:11
Hemşireler Günü'nde sağlık emekçilerine anlamlı ziyaret
Bursa Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Şahin Biba, 12 Mayıs Hemşireler Günü kapsamında Bursa Şehir Hastanesi’nde görev yapan hemşireleri ziyaret ederek çiçek takdim etti. Büyükşehir ekipleri de şehir genelindeki sağlık kurumları ve belediye birimlerinde görev yapan sağlık çalışanlarını ziyaret ederek Hemşireler Günü'nü kutladı.
Bursa
12 Mayıs 2026 - 14:09
Güncelleme: 12 Mayıs 2026 - 14:11















