Karabük Valisi Mustafa Yavuz, kent genelindeki ormanlık alanlara girişlerin 2 Haziran-31 Ekim dönemi için yasaklandığını açıkladı.Valilik Toplantı Salonu'nda düzenlenen mart ayı güvenlik değerlendirme toplantısında konuşan Yavuz, Karabük'ün güvenli ve huzurlu bir şehir olduğunu söyledi.Suç ve suçlularla mücadelenin artarak devam edeceğini vurgulayan Yavuz, "Terör örgütlerinden organize suç örgütlerine, uyuşturucudan her türlü kaçakçılığa, kamu düzeninin sağlanmasından trafik güvenliğine, aranan şahısların yakalanarak adalete teslim edilmesinden kadına ve çocuğa şiddetin önlenmesine kadar mücadelemiz bundan böyle de devam edecektir" dedi.
Asayiş
Yayınlanma: 07 Mayıs 2025 - 17:25
Karabük'te ormanlık alanlara girişler 2 Haziran'dan itibaren yasak
2 Haziran-31 Ekim tarihlerinde Karabük'teki ormanlık alanlara görevli ve izinliler dışında girmek yasaklandı.
Asayiş
07 Mayıs 2025 - 17:25



















