1 Eylül 2024'te ağlarını denize bırakarak av sezonunu açan balıkçılar, 15 Nisan'da motorlarını durdurarak "paydos" diyecek.Sezon bitimine kısa bir süre kala yavaş yavaş teknelerini limanlara çekmeye başlayan balıkçılar, sezonun verimli geçmesinden memnun.Üç tarafı denizle çevrili, Türkiye'nin önemli balıkçılık kentlerinden Sinop'ta, sezonda bol avlanan palamut, istavrit ve çinekop gibi balıklar hem balıkçıların hem de vatandaşların yüzünü güldürdü.Sinop Abalı Su Ürünleri Kooperatifi Başkanı Ömer Tuncer, güzel geçen bir sezonu sonlandırmaya hazırlandıklarını söyledi.Hemen hemen tüm balık türlerinin bolca avlandığı bereketli bir sezon geçirdiklerini belirten Tuncer, "Endüstriyel balıkçılık açısından çok güzel bir sezon geçti. Palamut boldu, istavrit boldu, çinekop boldu. Bir tek hamsi biraz azdı ama o da az olduğu için değerli satıldı. Onun da açığı öyle kapatıldı. Kıyı balıkçılığı açısından ise yine bu dip ağlarında mezgit ve istavrit gibi balıklar tutuldu" dedi.
Genel
Yayınlanma: 04 Nisan 2025 - 13:36
15 Nisan'da sona erecek av sezonu bereketli kapanıyor
Karadeniz'de balıkçılık faaliyetlerinin yoğun olarak yapıldığı kentlerin başında gelen Sinop'ta balıkçılar, 15 Nisan'da sona erecek balık avı sezonunu mutlu kapatıyor.
Genel
04 Nisan 2025 - 13:36



















