Yıldırım'da miniklerden can dostlara ziyaret
Orhan Kara İlkokulu öğrencileri, Yıldırım Belediyesi Sahipsiz Sokak Hayvanları Tedavi Merkezi ve Doğal Yaşam Alanı'nı ziyaret ederek can dostların tedavi ve bakım süreçlerini yerinde gördü.
BURSA – Yıldırım Belediyesi Sahipsiz Sokak Hayvanları Tedavi Merkezi ve Doğal Yaşam Alanı, Orhan Kara İlkokulu öğrencilerini ağırladı.
Sahipsiz sokak hayvanlarına yönelik tedavi ve bakım hizmetlerini sürdüren Yıldırım Belediyesi, çocuklarda hayvan sevgisi ve farkındalık oluşturacak etkinliklerine de devam ediyor. Bu kapsamda merkezi ziyaret eden öğrenciler, sahipsiz hayvanların tedavi ve bakım gördüğü alanları gezdi.
Merkezde yürütülen çalışmalar hakkında bilgi alan öğrenciler, can dostlarla yakından ilgilenirken hayvanlara sevgi, şefkat ve sorumlulukla yaklaşmanın önemini yerinde öğrenme fırsatı buldu.
Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, ilçede tüm canlıları kapsayan bir merhamet iklimi oluşturmaya çalıştıklarını belirtti. Başkan Yılmaz, “Burası sadece sahipsiz sokak hayvanlarının sağlığına kavuştuğu bir yer değil, aynı zamanda onlar için güvenli bir yuva ve merhametin adresidir. Çocuklarımızın doğaya ve tüm canlılara karşı duyarlı bireyler olarak yetişmesini önemsiyoruz. Evlatlarımızı Sahipsiz Sokak Hayvanları Tedavi Merkezi ve Doğal Yaşam Alanımızda ağırlayarak hem öğretici hem de farkındalık oluşturan bir etkinliğe imza attık. Çocuklarımız, merhametin büyük bir sorumluluk olduğunu yerinde hissederek öğrendi. Yıldırım’ı sadece binalarıyla, yollarıyla değil; insanıyla, doğasıyla ve tüm canlılarıyla yaşanabilir bir şehir haline getirmek için çalışıyoruz” dedi.